Komisyon / Koordinatörlükler Görev Tanımları

MENU

Komisyonların kuruluş ve çalışma esasları aşağıdaki gibidir:

  1. Komisyon üyeleri bölüm başkanı önerisi ile bölüm kurul kararı alınarak dekanlığa bildirilir. Herhangi bir nedenle değişiklik yapılması gerektiği takdirde bölüm kurulu yeni üyeyi belirler. Değişiklikler bölüm kurulu tarafından ilan edilir ve Dekanlığa bildirilir.
  2. Güz ve bahar dönemleri sonunda komisyon başkanı tarafından fakülte yönetim kuruluna o dönem buyunca yapılan çalışmaların raporu sunulur, ayrıca yıl içerisinde verilen görevlerle ilgili ara raporlar hazırlanabilir.
Komisyonlar senede en az iki kez, güz ve bahar dönem sonlarında toplanır. Gerekli hallerde komisyon başkanının çağrısı üzerine ek toplantılar yapılabilir. Yapılan toplantılar kalite süreçleri esaslarına göre kayıt altına alınarak dosyalanır.