Bu öğrenme kazanımları sayesinde öğrenciler e-ticaret ve dijital pazarlama konusunda gerekli teorik bilgi ve uygulamalı becerilere sahip olurlar.
Programdan mezun olacakların nerelerde istihdam edilebilecekleri, piyasanın bu mezunlara olan talebi hakkında bilgi.
Mezunların istihdam edilebileceği diğer alanlar arasında danışmanlık şirketleri, eğitim kurumları, basın-yayın kuruluşları da sayılabilir. Piyasada dijital pazarlama uzmanı açığı olduğu için mezunların iş bulma oranı yüksektir.
Eğitim Süresi: 2 Yıl
Puan Türü: TYT
İngilizce Hazırlık: İsteğe Bağlı
Program Türü: Örgün Öğretim
Eğitim Kampüsü: Tuzla Kampüsü
Staj: Zorunlu
Ofis Bilgisi: Tuzla Kampüsü B Blok Giriş Katı A118
Lisans: Marmara Üniversitesi
Yüksek Lisans: Marmara Üniversitesi
Araştırma Konuları: Spor Pazarlaması, Ağ Ortamında Dijital Pazarlama, Spor Kulübleri ve Sponsorluk İlişkisi, Spor Hukukunda Güncel Konular, Spor Etkinlikleri ve İşletme Yönetimi
| Danışman | Görevi | Yönetim ve Organizasyon |
|---|---|---|
| Dr.Öğr. Üyesi Işılay BİLGİÇ | Meslek Yüksekokulu Müdürü | |
| Dr. Öğr. Üyesi Dilek Yalçın | Yönetim ve Organizasyon Bölümü Bölüm Başkanı- İşletme Yönetimi Program Başkanı | |
| Öğr. Gör. Serkan Alpyagıl | Spor Yönetimi Programı Program Başkanı | |
| Baki Özlük | Sektör Temsilcisi- Ekol Lojistik | |
| Hakan Genç | Sektör Temsilcisi - Genç Şirketler Grubu-Kurucu Ortak | |
| Halise Yıldırım | Sektör Temsilcisi - Diebold Mixdorf Teknoloji A.Ş İnsan Kaynakları Müdürü | |
| Sevgi Ekşi | Öğrenci Temsilcisi - 2. Sınıf Öğrencisi | |
| Şahin Yergün | Mezun Öğrenci |