SSS

MENU

Bilgi ve görüşlerinizi yurt@okan.edu.tr mail adresine iletebilirsiniz.

Ön kayıt formunda yurt kaydınızı gerçekleştirirken açıklama bölümüne özel ve oda arkadaşı ile ilgili taleplerinizi yazabilirsiniz veya yurt@okan.edu.tr adresine mail atabilirsiniz. Oda eşleştirmeleri yurt yerleştirme planı esas alınarak yapılacaktır.

Taleplerin karşılıklı ve belirtilen tarih aralığında yapılması gerekmektedir.

En geç 31 Temmuz 2025 tarihine kadar taleplerinizi iletebilirsiniz.

2025 - 2026 eğitim öğretim yılı için yurt erken kaydı yaptıran öğrencilerimiz, kendilerine ait valiz ve koli içinde bir miktar eşyalarını yurt çalışanlarımıza teslim edebilirler. (3 parça koli ya da valiz)

Erken kayıt yaptırmayan öğrenciler, odalarda eşya bırakmamalı, odalarda bırakılan eşyalar geri dönüşüme gönderilmektedir.

Yaz dönemi için; yaz okuluna kalan öğrencilerimiz yurt müdürlüğüne müracaat ederek tekrar yurt kaydını yenileyebilir.

  • Odalardan eşyalar alınırken, buzdolabı ve diğer dolap içleri öğrencimiz tarafından boşaltılmalı, çöpler belirlenen alanlara öğrencilerimiz tarafından bırakılarak oda ve ortak alanlarda çöp bırakılmadığından emin olunmalıdır.
  • Yurt personeline bilgi verilmeden bırakılan eşyalar geri dönüşüme bırakılacaktır.
  • Sadece erken kayıt yaptıran öğrencilerin 3 parça koli ya da valiz hakkı bulunmaktadır.
  • Duvar, pencere, ayna ve kapılara yapıştırılan özel her türlü malzemelerin çıkarılması gerekmektedir.
  • Yurttan ayrılma prosedürü Yurt Sözleşmenizin bir parçasıdır. Öğrenciler yurtlardan ayrıldıktan sonra odalarda tespit edilen hasar eksik (anahtar – oda içerisinde zarar verilen eşya) eşya bedeli öğrencilerden tahsil edilir.
  • Odalar, danışma personeli tarafından kontrol edildikten sonra anahtar teslim edilerek boşaltılır.
  • Yurttan ayrılan öğrenciler, danışma noktasında bulunan anahtar teslim formunu doldurarak oda anahtarını teslim etmelidir.