SSS

MENU

Bilgi ve görüşlerinizi yurt@okan.edu.tr mail adresine iletebilirsiniz.

Yurt ücretleri bölümünde yer alan yurt kaydı için tıklayınız kutucuğunu tıklayarak kalmak istediğiniz oda tipini seçmeli ve gerekli bilgileri eksiksiz doldurmalısınız. Daha sonra kaydet onaya gönder seçeneğini tıklayarak başvurunuzu oluşturabilirsiniz. 3 saat içerisinde ödeme işlemleri tamamlanmayan başvurular iptale düşecektir. Yurt başvurunuzu yenilemeniz gerekecektir.

Ön kayıt formunda yurt kaydınızı gerçekleştirirken açıklama bölümüne özel ve oda arkadaşı ile ilgili taleplerinizi yazabilirsiniz veya yurt@okan.edu.tr adresine mail atabilirsiniz. Oda eşleştirmeleri yurt yerleştirme planı esas alınarak yapılacaktır.

Taleplerin karşılıklı ve belirtilen tarih aralığında yapılması gerekmektedir.

2025 - 2026 eğitim öğretim yılı için yurt erken kaydı yaptıran öğrencilerimiz, kendilerine ait valiz ve koli içinde bir miktar eşyalarını yurt çalışanlarımıza teslim edebilirler. (3 parça koli ya da valiz)

Erken kayıt yaptırmayan öğrenciler, odalarda eşya bırakmamalı, odalarda bırakılan eşyalar geri dönüşüme gönderilmektedir.

Yaz okuluna devam edecek öğrencilerimiz yurt müdürlüğüne müracaat ederek yurt kaydını yenileyebilirler.

  • Odalarda çöp ve benzeri malzeme bırakılmamalıdır.
  • Sadece erken kayıt yaptıran öğrenciler yurt personeline bilgi vererek 3 koli ya da 3 parça eşya bırakabilir.
  • Duvar, pencere, ayna ve kapılara yapıştırılan özel her türlü malzemelerin çıkarılması gerekmektedir.
  • Yurttan ayrılma prosedürü Yurt Sözleşmenizin bir parçasıdır. Öğrenciler yurtlardan ayrıldıktan sonra odalarda tespit edilen hasar eksik (anahtar – oda içerisinde zarar verilen eşya) eşya bedeli öğrencilerden tahsil edilir.
  • Odalar, danışma personeli eşliğinde varsa hasar tespitleri yapılarak anahtar teslimi yapılır.
  • Yurttan ayrılan öğrenciler, danışma noktasında bulunan anahtar teslim formunu doldurmak zorundadır