Değerli Öğrencilerimiz,
Bir eğitim öğretim döneminde daha başındayız. Aramıza yeni katılanlar için “Hoşgeldin Broşürü”nü hazırladık. Bu broşürde hepinizin ilgileneceğini düşündüğümüz bilgileri aşağıda ve linkteki broşürde bulabilirsiniz.
Yeni ders kayıt döneminde tüm öğretim elemanlarımız size yardımcı olabilecekleri görüşme gün ve saatlerini panolara asacaklardır. Mesai saatleri içinde sorularınızı ve dilekçelerinizi Dekanlık Ofisimize yöneltebilir ve teslim edebilirsiniz.
Hepinize başarılı bir eğitim-öğretim yılı dileriz,
Hukuk Fakültesi Dekanlık Ofisi
Ders Kayıtları
Döneme sorunsuz başlayabilmeniz için zorunlu ve seçimlik derslere kaydınızı 29 Ağustos - 09 Eylül 2016 tarihleri arasında yapmanız gerekmektedir. Ders ekleme ve bırakma haftası ise 26 - 30 Eylül 2016 haftasıdır.
Önümüzdeki dönemlere ait ders seçimi ile ilgili kesin tarihleri ise lütfen akademik takvimden takip ediniz. Ders kaydına dair süreler kesin süreler olup sürelerin kaçırılması durumunda hak kaybına uğrayarak zor durumda kalabileceğinizi unutmayınız.
26 - 30 Eylül 2016 haftası sadece ders ekleme ve bırakma haftasıdır. 29 Ağustos - 09 Eylül 2016 tarihleri arasında ders kayıtlarının gerçekleştirmeyen öğrencilerin ders ekleme ve bırakma haftasında ders kaydı yaptırmak istemeleri durumunda sorun yaşayabileceklerini hatırlatmak isteriz.
Ders kaydının aşamaları şunlardır:
UYARI:
Danışman odalarındaki bilgisayarlar öğrenci kullanımına açık olmadığını unutmayınız.
Ders seçimlerinizi ev bilgisayarlarınızdan veya kütüphaneden yapabilirsiniz.
DİKKAT:
Ders kayıt formunuzun danışmanınız tarafından imzalanması aşamasında çalışma gün ve saatlerine göre (sabah: 09.00 - 12.00, öğleden sonra: 13.00 - 16.30) danışmanınızdan randevu almalısınız. Bu konuda ayrıntılı bilgilendirme danışmanınız tarafından yapılacaktır. Sistemden elinizdeki müfredata uygun olarak ders seçimini sizin yapmanız gerekmektedir.
Ders kaydına dair danışmanlarınızın onay işlemi sadece prosedür/yönerge uygunluğuna dair olup, olası eksik ders seçimi veya alınmayan dersler vb. ilgili her türlü hukuki sorumluluk size aittir.
Ders kaydı işlemi imzalı nüshanın öğrenci işlerine teslimi ile son bulur. Bu aşamadan sonraki değişiklikler için dersten çekilmeye dair form doldurmanız ve bu formu Dekanlık Ofisine vererek yeni derse kayıt işlemi yaptırmanız gerekir. Bu arada kayıt yaptıracağınız dersin kontenjanı dolabilir. O nedenle ders seçimlerinizi süresi içinde ve iyi düşünerek gerçekleştirmelisiniz.
Üniversitenin genel işleyişini hakkındaki bilgiye nasıl ulaşabilirim?
İnternet sitemizden erişebileceğiniz 2015/16 dönemine ait “Öğrenci El Kitabı”ndan gerekli tüm bilgiye ulaşabilirsiniz.
Hukuk Fakültesinin genel işleyişini hakkındaki kurallara nasıl ulaşabilirim?
Okan Üniversitesinin Yönetmeliği fakültemizin uygulamalarının genel çerçevesini çizmiştir. Bu yönetmeliğin düzenlemediği veya ayrıntılandırmadığı hususlar ise internet sayfamızda yer alan “OÜ Hukuk Fakültesi Yönetmelik Uygulama Yönergesi”nde düzenlenmiştir.
Diğer Hususlar
Faydalı Linkler
ÖĞRENCİ İŞLERİ ile İLETİŞİM İÇİN;
ogrenciisleri@okan.edu.tr
YÖNETMELİKLER
YÖNERGELER