Duyurular

Hoşgeldin Broşürü

26 Ağustos 2016

Değerli Öğrencilerimiz,

Bir eğitim öğretim döneminde daha başındayız. Aramıza yeni katılanlar için “Hoşgeldin Broşürü”nü hazırladık. Bu broşürde hepinizin ilgileneceğini düşündüğümüz bilgileri aşağıda ve linkteki broşürde bulabilirsiniz.

Yeni ders kayıt döneminde tüm öğretim elemanlarımız size yardımcı olabilecekleri görüşme gün ve saatlerini panolara asacaklardır. Mesai saatleri içinde sorularınızı ve dilekçelerinizi Dekanlık Ofisimize yöneltebilir ve teslim edebilirsiniz.

Hepinize başarılı bir eğitim-öğretim yılı dileriz,
Hukuk Fakültesi Dekanlık Ofisi

Ders Kayıtları
Döneme sorunsuz başlayabilmeniz için zorunlu ve seçimlik derslere kaydınızı 29 Ağustos - 09 Eylül 2016 tarihleri arasında yapmanız gerekmektedir. Ders ekleme ve bırakma haftası ise 26 - 30 Eylül 2016 haftasıdır.

Önümüzdeki dönemlere ait ders seçimi ile ilgili kesin tarihleri ise lütfen akademik takvimden takip ediniz. Ders kaydına dair süreler kesin süreler olup sürelerin kaçırılması durumunda hak kaybına uğrayarak zor durumda kalabileceğinizi unutmayınız.

26 - 30 Eylül 2016 haftası sadece ders ekleme ve bırakma haftasıdır. 29 Ağustos - 09 Eylül 2016 tarihleri arasında ders kayıtlarının gerçekleştirmeyen öğrencilerin ders ekleme ve bırakma haftasında ders kaydı yaptırmak istemeleri durumunda sorun yaşayabileceklerini hatırlatmak isteriz.

Ders kaydının aşamaları şunlardır:

  1. Ders kaydınızın gerçekleşmesi için Öğrenci Bilgi Sistemi” (OIS) şifrenizi almış olmanız gerekmektedir.
  2. Ekteki müfredatta belirtilen zorunlu ve seçimlik derslerden sizin sınıfınıza ait olanları OIS sisteminde de yer almaktadır ve güz döneminde alacağınız dersleri bu sistem üzerinden tam ve eksiksiz olarak seçerek ders kaydınızı gerçekleştirmelisiniz.

UYARI:
Danışman odalarındaki bilgisayarlar öğrenci kullanımına açık olmadığını unutmayınız.
Ders seçimlerinizi ev bilgisayarlarınızdan veya kütüphaneden yapabilirsiniz.

DİKKAT:

  • 1. sınıflar için seçilmesi zorunlu olan derslerden:
  • Anayasa Hukuku için HUK 130 kodlu
  • Medeni Hukuk için HUK 131 kodlu
  • Roma Hukuku için HUK 132 kodlu
  • Seçmeli program derslerinden HUK 107 kodlu Hukuk Başlangıcı (Zorunlu Seçmeli)
  • Üniversite seçimlik ders kategorisinden de kendi ilgi alanınıza göre 1 adet seçimlik ders seçtiğinizden EMİN OLUNUZ.
  • Ders seçimleriniz prosedüre uygunsa sistemden ismini görebileceğiniz danışman Hocanız ders kaydınızı onaylanacaktır.
  • Ders kayıtlarınızın onaylanıp onaylanmadığını sistemden takip ediniz.
  • Onay işleminin gerçekleştiğini sistemden gördükten sonra ders kayıt formunun üç adet çıktısını alıp önce kendiniz imzalamalısınız.
  • İmzalı formu danışmanınıza da imzalatarak bir nüshasını öğrenci işlerine teslim etmelisiniz.
  • Seçebileceğiniz ders kredisi hakkında ayrıntılı bilgi OU Hukuk Fakültesi Yönetmelik Uygulama Yönergesi’nde bulunmaktadır.

Ders kayıt formunuzun danışmanınız tarafından imzalanması aşamasında çalışma gün ve saatlerine göre (sabah: 09.00 - 12.00, öğleden sonra: 13.00 - 16.30) danışmanınızdan randevu almalısınız. Bu konuda ayrıntılı bilgilendirme danışmanınız tarafından yapılacaktır. Sistemden elinizdeki müfredata uygun olarak ders seçimini sizin yapmanız gerekmektedir.

Ders kaydına dair danışmanlarınızın onay işlemi sadece prosedür/yönerge uygunluğuna dair olup, olası eksik ders seçimi veya alınmayan dersler vb. ilgili her türlü hukuki sorumluluk size aittir.

Ders kaydı işlemi imzalı nüshanın öğrenci işlerine teslimi ile son bulur. Bu aşamadan sonraki değişiklikler için dersten çekilmeye dair form doldurmanız ve bu formu Dekanlık Ofisine vererek yeni derse kayıt işlemi yaptırmanız gerekir. Bu arada kayıt yaptıracağınız dersin kontenjanı dolabilir. O nedenle ders seçimlerinizi süresi içinde ve iyi düşünerek gerçekleştirmelisiniz.

Üniversitenin genel işleyişini hakkındaki bilgiye nasıl ulaşabilirim?

İnternet sitemizden erişebileceğiniz 2015/16 dönemine ait “Öğrenci El Kitabı”ndan gerekli tüm bilgiye ulaşabilirsiniz.

Hukuk Fakültesinin genel işleyişini hakkındaki kurallara nasıl ulaşabilirim?

Okan Üniversitesinin Yönetmeliği fakültemizin uygulamalarının genel çerçevesini çizmiştir. Bu yönetmeliğin düzenlemediği veya ayrıntılandırmadığı hususlar ise internet sayfamızda yer alan “OÜ Hukuk Fakültesi Yönetmelik Uygulama Yönergesi”nde düzenlenmiştir.

Diğer Hususlar

  • Derslerinizin öğretim elemanlarıyla panolarda asılı olan görüşme saatlerine uyarak görüşebilir, onlarla internet sayfamızda da bulunan kurumsal e-mailleri üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
  • Dilekçe, görüş, öneri ve şikayetleriniz için 09.00 - 17.00 saatleri arasında Dekanlık ofisine başvurabilir veya hukuk.dekanlik@okan.edu.tr adresine mail atabilirsiniz.
  • Akademik ve idari birimlerimiz 12.00 - 13.00 saatleri arasında öğlen tatilinde olacaklardır.
  • Fakültemiz ile ilgili duyuru ve açıklamaları sadece web-mail üzerinden takip edebilirsiniz. O nedenle öğrenci web-mailinizi (stu.okan.edu.tr) düzenli olarak kontrol etmeyi lütfen unutmayınız. Web-mailinizle ilgili teknik sorunlarınızı hazırlık binasının giriş katında bulunan “Bilgi İşlem Departmanı”na iletebilirsiniz.

Faydalı Linkler

AKADEMİK TAKVİM

ÖĞRENCİ İŞLERİ ile İLETİŞİM İÇİN;
ogrenciisleri@okan.edu.tr

ÖĞRENCİ EL KİTABI

YÖNETMELİKLER

YÖNERGELER